کبھی نہیں ویڈیو گیم

کبھی نہیں ویڈیو گیم

کبھی نہیں ویڈیو گیم ایک مفت ٹو پلے وسیع پیمانے پر ملٹی پلیئر آن لائن رول پلے پلے گیم ہے جو کریپٹیک اسٹوڈیوز نے تیار کیا ہے اور پرفیکٹ ورلڈ انٹرٹینمنٹ برائے مائیکروسافٹ ونڈوز ، 2013 میں ایکس باکس ون ، اور 2016 میں پلے اسٹیشن 4 کے ذریعے جاری کیا گیا تھا۔ ڈیوونز اینڈ ڈریگنز سے تعلق رکھنے والے نیونویونٹر ، نیون ونٹر ایک اسٹینڈ لون کھیل ہے اور نہ ہی پچھلی نیون ووینٹر نائٹس سیریز کا حصہ۔

کبھی نہیں ویڈیو گیم

گیم پلے

کھلاڑی آٹھ ڈھنگونز اینڈ ڈریگن کریکٹر کلاسز میں شامل ہوسکتے ہیں اور پانچ تک کے پلیئر (پی سی) گروپس تشکیل دے سکتے ہیں۔ نیون وینٹر اصل میں ڈھنگونز اینڈ ڈریگنز کے چوتھے ایڈیشن قواعد کے ایک ترمیم شدہ ورژن پر مبنی تھا۔ اس میں شفا یابی کے اختیارات اور ایکشن پوائنٹس کا استعمال شامل ہے ، جس کے بعد میں ایک ایسے نظام کے ذریعے عمل کیا جاتا ہے جس کو روزنامہ کہا جاتا ہے ، جس سے کھلاڑی کو لڑائی کے ذریعے کافی ایکشن پوائنٹس جمع کرکے ایک خاص صلاحیت کا مظاہرہ کرنے کی اجازت مل جاتی ہے۔ “فاؤنڈری” کا کوڈ نامی کھلاڑی کے ذریعہ تیار کردہ مواد کا نظام کھلاڑیوں کو اپنی کہانیاں اور سوالات تخلیق کرنے کی سہولت دیتا ہے۔

یہ اس لحاظ سے ایم ایم او نہیں ہے کہ سیکڑوں اور سیکڑوں افراد کے ساتھ زون نہیں ہیں۔ آپ سپنوں کے لئے لڑ نہیں رہے ہیں۔ پورے کھیل میں ایک بہت ہی مضبوط کہانی ہے۔ لہذا یہ اور بھی کہانی پر مبنی کھیل ہے جو ڈریگن ایج یا بدعت جیسے چیزوں کے قریب ہے جس کی پیروی کرنے کی ہم واقعتا try کوشش کرتے ہیں۔

– جیک ایمرٹ ،
5 اکتوبر ، 2011 کو ، اعلان کیا گیا کہ نونواینٹر کے گیم پلے کو دوبارہ کھیلے جانے والے ایک MMORPG میں دوبارہ تشکیل دیا جائے گا جس میں اضافی اشیاء اور دیگر فوائد دستیاب ہیں جن کی خریداری کے لئے ابھی تک غیر اعلانیہ فیس کے لئے خریداری کی جاسکتی ہے۔

اگست 2014 میں ، ظلم اور آف ڈریگن ماڈیول کھیل اور حال ہی میں جاری کردہ 5 ویں ایڈیشن ڈھنگون اور ڈریگن کے مابین داستانی خلیج کو دور کرنے کے لئے استعمال کیا گیا تھا۔ اس کے بعد آنے والے بہت سارے ماڈیولز کے 5 ویں ایڈیشن تہھانے اور ڈریگنوں کی کہانیوں سے تعلقات ہوں گے ، جیسے عنصری ایول ، طوفان کنگز تھنڈر ، قبر کا خاتمہ ، ریوین لفٹ اور انڈرمواؤنٹ۔ اپریل 2019 میں ، تمام آٹھ کلاسوں نے متعدد درجے کے توازن اور ایڈجسٹمنٹ حاصل کیں اور ہر کلاس کا نام تبدیل کرکے 5 ویں ایڈیشن ڈھنگونز اور ڈریگن کے ساتھ سیدھ میں کیا گیا۔

کبھی نہیں ویڈیو گیم

کہانی

مختصرا her اس کی ظاہری شکل کو سنبھالتے ہی ، لیچ ملکہ والیندرا نیو نیونواینٹر کے فوجیوں پر حملہ کرتی ہے ، کیونکہ اصل شہر کے باہر نئے میدان تعمیر ہورہے ہیں ، جس کی مرمت کی جارہی ہے۔ ولیندر کے اقدامات سے برج کی جنگ چھڑ گئی ، جس میں بارابوس گرے (سابقہ ​​طور پر آرٹیمیس اینٹریری کے نام سے جانا جاتا تھا) اور ڈرزٹ ڈو آرڈین کو افواہوں کے ذریعہ بکھرے ہوئے شہر لوسکان کے ایک پب میں گپ شپ کے ذریعہ موجود ہونے کی افواہیں ملتی ہیں۔ ہر سپاہی اس جنگ کی اپنی کہانی بیان کرتا ہے جب تک کہ ایک سپاہی نے یہ انکشاف نہ کیا کہ ویلندر کا حملہ اس وقت تک بری طرح سے ہورہا تھا جب تک نیلی ڈریگن ، تھائی کے ملک میں رہبر ، فلمینوریکس نے اس کے فرار ہونے میں مدد نہیں کی تھی۔ سپاہی لوگوں سے یہ پوچھ کر فارغ ہوتا ہے کہ وہ کہاں ہوں گے اور جب ڈریگن نے دوبارہ حملہ کیا تو وہ کیا کریں گے۔

ان کے جہاز کو ڈراولک نے ڈوبنے کے بعد ، مہم جوئی نے قریب قریب ملیندر ملیشیا کی مدد کی۔ جبکہ اس سے براہ راست سونے والے ڈریگن برج کا سامنا نہیں کرتے ، ہیرو ایک ہارنگر سے لڑتے ہیں جو ایک بہت بڑا انسان تھا ، پھر پروجیکٹر انکلیو میں جاتا ہے کہ ایک سارجنٹ کو کیا ہوا۔ اپنی بہادری کے لئے ، مہم جوئی نیند کے پل کے ہیرو بن جاتے ہیں۔ یہ جان کر کہ نیشروں نے والندرا کے حملے کا فائدہ اٹھایا ، ہیرو انھیں ٹریک کرتے ہوئے بلیک لسٹ ڈسٹرکٹ میں لے گئے۔ وہاں وہ غونادور اور ناشر رہنما کارزوف کے منتخب کردہ لوگوں سے لڑتے ہیں۔ نشیر بغاوت کے خاتمے کے ساتھ ہیرو کلوک ٹاور کی طرف بڑھا اور بادشاہی کے متعدد تیروں سے تعلق رکھنے والے ایک آرکش کمانڈر وانسی بلڈ سکر کو شکست دے دی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *