کبھی نہیں راتوں

کبھی نہیں راتوں

کبھی نہیں راتوں ایک تیسرا فرد کردار ادا کرنے والا ویڈیو گیم ہے جو بائیو ویئر نے تیار کیا ہے۔ انٹرپلیٹ انٹرٹینمنٹ اصل میں اس کھیل کو شائع کرنے کے لئے تیار کی گئی تھی ، لیکن مالی مشکلات کے نتیجے میں اسے انفگرمس نے اپنے قبضے میں لے لیا ، جنہوں نے اس کھیل کو اپنے اٹاری کے لقب کے تحت جاری کیا۔ اسے مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے 18 جون 2002 کو جاری کیا گیا تھا۔ بائیو ویئر نے بعد میں جون 2003 میں ایک لینکس کلائنٹ کو رہا کیا ، جس میں کھیل کی خریداری شدہ کاپی کی ضرورت تھی۔ میک سوفٹ نے اگست 2003 میں میک OS X بندرگاہ جاری کیا۔

نونواونٹر نائٹس ڈونگونز اینڈ ڈریگن 3ر ایڈیشن کے قواعد پر مبنی گیم میکینکس کے ساتھ فرسٹن ریلمس کمپین کی ترتیب کی فنتاسی دنیا میں سیٹ ہوئی ہیں۔ گیم انجن ایک بڑے پیمانے پر ملٹی پلیئر آن لائن گیم (ایم ایم او جی) کو چلانے کے لئے انٹرنیٹ پر مبنی ماڈل کے ارد گرد تیار کیا گیا تھا ، جس سے اختتامی صارفین گیم سرورز کی میزبانی کرسکیں گے۔ 64 تک کھلاڑی ایک ہی سرور سے منسلک ہوسکتے ہیں۔ ممکنہ طور پر لامحدود بڑے پیمانے پر ملٹی پلیئر گیم فریم ورک تشکیل دینا تھا۔ اس کھیل کو اصل نونواونٹر نائٹس آن لائن گیم کے نام پر رکھا گیا تھا ، پہلا گرافیکل بڑے پیمانے پر ملٹی پلیئر آن لائن رول پلے گیمنگ (ایم ایم او آر پی جی) ، جو 1991 سے 1997 تک اے او ایل پر چلتا تھا۔

کبھی نہیں راتوں

نیون ونٹر نائٹس کی اصل ریلیز میں گیم انجن ، ایک گیم کمپین شامل ہے جو واحد کھلاڑی کی حیثیت سے یا ملٹی پلیئر موڈ میں کھیلی جاسکتی ہے ، اور ونڈوز ریلیز پر ، اورورا ٹول سیٹ اپنی مرضی کے مطابق مواد تیار کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے جو اسی انجن میں چلتا ہے۔ اس کے بعد کھیل کے لئے تین توسیع پیک جاری کردیئے گئے: جون 2003 میں انڈرینٹائڈ کے سائے؛ دسمبر 2003 میں انڈرڈارک کی فوج اور کنگ میکر نے نومبر 2004 میں۔ بائیو ویئر نے 2004 کے آخر میں ایک آن لائن اسٹور کے ذریعے پریمیم ماڈیول بیچنا شروع کیا۔ کھیل کی کامیابی کے نتیجہ میں 31 اکتوبر 2006 کو ریلیز ہونے والی ، نیون وونٹر نائٹس 2 کا سیکوئل پیش آیا۔

گیم پلے

کبھی نہیں راتوں  کے ساتھ فراہم کردہ اصل منظر نامے کی مہم ہے۔ اس میں تقریبا ساٹھ گھنٹے گیم پلے شامل ہیں۔ [4] گیم پلے ایڈونچر کے ذریعے ایک کھلاڑی کے کردار (پی سی) کی نشوونما پر مرکوز ہوتا ہے ، جو آخر کار کہانی کا ہیرو بن جاتا ہے۔ پی سی کو ایک طاقتور فرقے کو شکست دینے ، طاعون کو روکنے کے لئے مطلوبہ چار رجعت پسندوں کو جمع کرنے ، اور ڈورونز اینڈ ڈریگنز کے فرسٹن کوسٹس کمپین سیٹنگ میں فرورن کے تلوار کوسٹ کے ساتھ واقع نیورونائٹر شہر پر حملے کو ناکام بنانے کا کام سونپا گیا ہے۔ مہم کے پہلے اور آخری ابواب خود ہی نیون وینٹر شہر سے متعلق ہیں ، لیکن طویل وسط کہانی کے تحت کھلاڑی کو آس پاس کے دیہی علاقوں میں جانے اور شمال کی طرف لوسکن شہر تک سفر کرنے کی ضرورت ہے۔ راستے میں ، بہت ساری اختیاری استفسارات دستیاب کردی گئی ہیں۔

کبھی نہیں راتوں

جیسا کہ ڈھنگونز اینڈ ڈریگن ٹیبلٹاپ گیم میں ، سب سے پہلے ایک کھلاڑی کو ایک نیا کردار بنانا ہے۔ کھیل تیار کرداروں کا ایک مجموعہ فراہم کرتا ہے ، یا کھلاڑی شروع سے ہی ایک تخلیق کرسکتا ہے۔ کردار کی جنس ، نسل ، کردار کی کلاس ، صف بندی ، قابلیت کے اسکور (جیسے طاقت اور ذہانت) ، مہارت اور قووت نامی کھیل کی مہارت ، اور نام کے انتخاب کے ل pan پینل کا ایک سلسلہ پیش کیا گیا ہے۔  اس عمل سے تخصیص کے ل significant اہم الاؤنس ملتا ہے۔ ایک ہوسکتا ہے ، مثال کے طور پر ، آؤٹ ڈور مین (رینجر) یا شفا بخش (عالم) ، پھر ایسی صلاحیتوں اور کامیابیوں کا انتخاب کریں جو اس کلاس کے ساتھ کھیل میں اچھی طرح سے کام کریں۔

ایک چھوٹی سی پیش کش کے بعد ، اصل کھیل میں چار باب ہیں ، جس میں ہر کہانی عمومی کہانی کے حص followingے کے بعد ہے۔ ہر ایک باب کے اندر ، کھلاڑی کو فراہم کردہ بہت سارے سوالات ، ذیلی تقویم ، اور منی اسٹوری لائنز موجود ہیں۔ مکمل کیے گئے مخصوص سوالات ، اور رکھی گئی انوکھی اشیاء پر انحصار کرتے ہوئے ، کچھ کہانیاں پورے کھیل میں جاری رکھی جاتی ہیں ، جیسے ہینچ مینز یا اریبیت کی کہانیاں۔ سائیڈ کویسٹس میں سے کئی کو مکمل کرنے سے کھلاڑی کے کردار کو مزید تجربہ اور خصوصی اشیا ملیں گی ، جس سے ان کی تیزی سے بہتری ہوگی اور کھلاڑی کی ترقی کے ساتھ ہی کھیل کو آسان بنانا جاری رکھیں گے۔ یہ بہتری تجربہ پوائنٹس کے ذریعہ حاصل کی جانے والی سطح کی شکل میں سامنے آتی ہے ، ہر سطح کے ساتھ اس فلم کا مرکزی کردار جو کھلاڑی کے ذریعہ منتخب ہوتا ہے اس میں اضافہ ہوتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *