غیر ملکی بمقابلہ شکاری 1999 ویڈیو گیم

غیر ملکی بمقابلہ شکاری 1999 ویڈیو گیم

غیر ملکی بمقابلہ شکاری 1999 ویڈیو گیم کا سائنس فکشن فرسٹ پرسن شوٹر ویڈیو گیم ہے جو بغاوت ڈویلپمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور مائیکروسافٹ ونڈوز اور میک OS X کے لئے شمالی امریکہ میں فاکس انٹرایکٹو کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ ایلین اور شکاری کراس اوور فرنچائز ، ایلین بمقابلہ شکاری کا حصہ ہے . [1] ایک سیکوئل ، ایلینس بمقابلہ پریڈیٹر 2 ، منولتھ پروڈکشن نے تیار کیا تھا اور اسے سیرا نے 2001 میں جاری کیا تھا۔

غیر ملکی بمقابلہ شکاری 1999 ویڈیو گیم

گیم پلے

اٹاری جیگوار کے لئے 1994 ایلین بمقابلہ پریڈیٹر گیم کی طرح ، ایلینس بمقابلہ پریڈیٹر تین الگ الگ مہمات پیش کرتا ہے ، ہر ایک علیحدہ پرجاتی کے طور پر کھیلی جاسکتی ہے: ایلین ، شکاری یا انسانی نوآبادیاتی میرین۔ [2] ہر کھلاڑی کے کردار کے مختلف مقاصد ، قابلیت اور ہتھیار ہوتے ہیں۔ سنگل پلیئر مہم ہر کھلاڑی کی صلاحیتوں کے آس پاس ڈیزائن کردہ ترقی کی سطح کی روایتی سیریز کے ساتھ کھلاڑی کو پیش کرتی ہے۔

چونکہ نوآبادیاتی میرین پلیئر غیر ملکیوں اور شکاریوں کا مقابلہ کرنے کے لئے متعدد ہتھیاروں کا استعمال کرتا ہے۔ سمندری تحفظ کے لئے کوچ پہنتا ہے اور تاریک علاقوں میں مرئیت کو بہتر بنانے کے ل image ایک شبیہہ کو تیز کرنے اور بھڑکنے کا استعمال کرتا ہے۔

شکاری کی حیثیت سے کھیلتے وقت ، کھلاڑی پریڈیٹر فلموں سے مختلف قسم کے ہتھیاروں جیسے کلائی بلیڈ ، پھینکنے والی ڈسک اور کندھے سے لگے ہوئے توانائی کے ہتھیاروں کا استعمال کرتا ہے۔ شکاری تین پلیئر کرداروں میں سب سے زیادہ پائیدار ہوتا ہے اور انسان سے کہیں زیادہ اونچائیوں سے گر سکتا ہے۔ کھلاڑی دشمنوں کا پتہ لگانے کے لئے پوشیدہ اور بینائی کے متعدد مختلف طریقوں کو بننے کے لئے ایک کلوکنگ ڈیوائس کا استعمال کرسکتا ہے ، جس میں ایک اورکت نقطہ نظر موڈ اور بجلی کا نظام کے لئے حساس موڈ بھی شامل ہے۔

اجنبی کی حیثیت سے ، کھلاڑی کھیل کے زیادہ تر ماحول کو آزادانہ طور پر ، یہاں تک کہ دیواروں اور چھتوں کے اوپر چڑھ کر بھی تلاش کرسکتا ہے۔ اجنبی کے پاس کوئی ہتھیار نہیں ہے ، تاہم ، اپنے پنجوں ، دم اور جبڑوں کو دشمنوں پر حملہ کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔ ایلین کے فیلڈ آف نظریہ کو ظاہر کرنے کے لئے اسکرین کو فشے لینس اثر میں مسخ کردیا گیا ہے۔ کھلاڑی اندھیرے والے علاقوں میں ایکلوکیسیشن کی ایک شکل بھی استعمال کرسکتا ہے اور انسانی یا شکاری دشمنوں کو سمجھنے کے لئے فیرومونس کا پتہ لگا سکتا ہے۔ ایلین چوٹ کے بغیر کسی بھی اونچائی سے گر سکتا ہے اور تین پلیئر کرداروں میں سب سے تیز رفتار ہے۔

کئی بونس لیول ہر کھلاڑی کے دوسرے کرداروں کے مشنوں کے حص .وں تک رسائی حاصل کرتے ہیں۔ سمندری اور شکاری کرداروں کو ایلین مشن کے علاقوں میں جانے کی اجازت دینے کے لئے ، کھلاڑی کو سمندری کے لئے جیٹ پیک اور شکاری کے لئے ایک جکڑی ہوئی ہک فراہم کی جاتی ہے۔

غیر ملکی بمقابلہ شکاری 1999 ویڈیو گیم

پلاٹ

تینوں کھلاڑیوں کی کرداروں کی کہانی ایک دوسرے سے آزاد ہیں۔ اجنبی ہونے کے ناطے ، کھلاڑی کو لازمی طور پر ایلین چھتے کا دفاع انسانی بحری جہاز سے کرنا پڑتا ہے ، پھر ایک خالی خلائی جہاز سے دور رہنا اور میرین کے جہاز ، فرارکو تک پہنچنا۔ جب فریارکو کا خود ساختہ نظام چالو ہوجاتا ہے ، تو کھلاڑی کو فرار کے شٹل تک پہنچنا ہوتا ہے ، جو انہیں گیٹ وے اسٹیشن لے جاتا ہے۔ یہاں کھلاڑی اسٹیشن کی کھوج کرتا ہے اور زمین کی طرف روانہ ہونے والے جہاز پر پہنچ کر مزید سمندری جنگوں سے لڑتا ہے۔ جہاز پر سوار ہونے سے پہلے یہ کھلاڑی دو شکاریوں سے لڑتا ہے ، جس کے بعد ایلین زمین کے پابند شٹل میں داخل ہوتا ہے۔

نوآبادیاتی میرین کی حیثیت سے کھیلتے وقت ، کھلاڑی LV-426 پر واقع ایک ریسرچ اسٹیشن سے شروع ہوتا ہے جس نے خلائی جہاز کا مطالعہ کرنے کے لئے تعمیر کیا تھا جہاں نوسٹرمو کے عملے نے پہلی بار فلم ایلین (1979) میں ایلین انڈوں کا سامنا کیا تھا۔ غیر ملکی حملہ آور اور کھلاڑی کو تحقیق کی سہولت ، تعیreن والے جہاز اور اس سے ملحق کالونی کے ذریعے لڑنا چاہئے۔ اگلا پلیئر فضا پروسیسنگ اسٹیشن کی چھان بین کرتا ہے اور دھماکے کا سبب بننے کے ل its اپنے کولنگ والوز کو بند کردیتا ہے جس سے غیر ملکیوں کا صفایا ہوجاتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *