سیل نقصان

سیل نقصان

سیل نقصان ایکس بکس اور گیم کیوب کے لئے ایک گاڑیوں کا جنگی ویڈیو گیم ہے ، جو سیوڈو انٹرایکٹو کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ یہ گیم پہلی بار ایکس باکس کے لئے 14 نومبر 2001 کو ، اور گیم کیوب کے لئے بالترتیب 7 جنوری 2002 کو شمالی امریکہ میں جاری کیا گیا تھا۔ یوروپ میں ، کھیل 3 مئی ، 2002 کو دونوں کنسولز کے لئے شروع ہوا۔ ایک پلے اسٹیشن 2 بندرگاہ ، جسے سیل ڈیمجج اوور ڈرائیو کے عنوان سے جاری کیا گیا تھا ، پلی ایٹ کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا! صرف 12 دسمبر 2002 کو یورپ میں۔ فائنش لائن گیمز کے ذریعہ تیار کردہ اور شائع کردہ ، اور سیل ڈیمج ایچ ڈی کے عنوان سے تیار کردہ ہائی ڈیفینیشن ریمیک ، شمالی امریکہ میں پلے اسٹیشن 3 ، پلے اسٹیشن 4 اور پلے اسٹیشن ویٹا کے لئے 22 اپریل ، 2014 کو اور پال کے علاقے میں 14 مئی 2014 کو جاری کیا گیا تھا۔ ایک ایکس بکس ون بندرگاہ 11 مارچ ، 2016 کو ، ایکس بکس گیمز اسٹور کے توسط سے ، دنیا بھر میں پیروی کی۔ نائنٹینڈو سوئچ پورٹ 28 مارچ 2019 کو نینٹینڈو ای شاپ کے ذریعے جاری کیا گیا تھا۔

سیل نقصان ایک ایسا کارٹونی ہے جو گاڑیوں کے لڑاکا کھیلوں کا مقابلہ کرتا ہے ، جیسے بٹی ہوئی دھاتی سیریز سے۔ اس کہانی میں “سیل نقصان” نامی ایک خیالی کارٹون شو کے چھ کارٹون کرداروں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔ کردار ایک دوسرے کو ٹی وی کے شائقین کی خوشنودی کے لئے فنا کردیتے ہیں اور چونکہ وہ کارٹون ہیں لہذا فوری طور پر دوبارہ پیدا ہوجاتے ہیں۔ کھلاڑی تیرہ مختلف سطحوں اور تین گیم طریقوں سے لڑتا ہے۔ سیل نقصان کے ل We ہتھیاروں میں ویکیوم نوزلز اور پورٹیبل سوراخ جیسے زائرین ہتھیاروں ، اور زنجیروں ، بیس بال کی چمگادڑ جیسے سامان ، اور منجمد کرنوں ، دیو ہیکل اسپرنگس ، اور پورٹیبل ایٹمی آلات جیسے سامان شامل ہیں۔

سیل نقصان

گیم پلے

سیل ڈیمج ایک گاڑی کا شوٹر ہے جس میں کھلاڑی کھیل کے موڈ پر منحصر ہوتا ہے کہ وہ سمٹ پوائنٹس حاصل کرنے یا دوسرے مخالفین کو اپنے مقصد کو حاصل کرنے سے روکنے کے لئے ہتھیاروں کا استعمال کرکے ایک دوسرے کے خلاف مقابلہ کرتے ہیں۔ ہتھیاروں میں بلیک ہولز ، باکسنگ دستانے ، دستی بم ، چینسو ، بیس بال چمگادڑ ، چین گنز ، کلہاڑی اور منجمد کرنیں شامل ہیں۔ تین گیم موڈز سمیک اٹیک ہیں ، جس میں کھلاڑی دوسرے کھلاڑیوں اور / یا کمپیوٹر پلیئروں پر حملہ کرتے ہیں تاکہ پہلے کچھ پوائنٹس حاصل کریں۔ گیٹ ریلے ، جس میں کھلاڑی چیک پوائنٹس پر دوڑ لگاتے ہیں۔ اور فلیگ ریلی ، جس میں کھلاڑی پرچم جمع کرنے کے لئے دوڑ لگاتے ہیں۔ سمک اٹیک واحد واحد موڈ ہے جس کو ابتدائی طور پر لاک نہیں کیا جاتا ہے (سوائے پلے اسٹیشن 2 ورژن کے)۔ اضافی حروف اور علاقے بھی کھیل میں ناقابل حرکت ہیں۔ 2014 میں ایچ ڈی کی دوبارہ اجراء میں اصل سے چھوٹے فرق موجود تھے جیسے زندگی کی سلاخوں کو شامل کرنا اور کچھ چیزوں کو غیر مقفل کرنے کے طریقے میں ردوبدل ، لیکن بصورت دیگر کچھ ہتھیاروں اور ایک نئے مرحلے کے ساتھ وہی مواد ہوتا ہے۔

سیل نقصان میں دس حرف شامل ہیں ، چھ کھیل کے آغاز میں خود بخود دیئے جاتے ہیں اور چار غیر لاکلا “مہمان اسٹار” کردار۔

سیل نقصان

ترقی

سیل ڈیمج گرافکس انجن اس کارٹون نما ظاہری شکل کو تیار کرنے کے لئے ریلڈرنگ تکنیک کا استعمال کرتے ہیں جس کو سیل شیڈنگ کہتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، سیل ڈیمج میں طبیعیات کا انجن انوکھا ہے۔ حقیقت پسندانہ حقیقی دنیا کی طبیعیات کی تقلید کرنے کے مقصد کے بجائے ، یہ پیچیدہ کارٹون طبیعیات کی تقلید کرتا ہے۔ طبیعیات کا انجن جسمانی تعامل کے متعلقہ حصوں کا حساب کتاب کرتا ہے جیسا کہ وہ حقیقت میں ہوتا ہے ، اور پھر کارٹون نما تعامل پیدا کرنے کے لئے جسمانی قوانین کو مسخ کردیتا ہے۔ یہ دیکھا جاسکتا ہے ، مثال کے طور پر ، جب کار موڑ جاتی ہے اور کار کی پوری شکل خراب ہوجاتی ہے۔ اور رخ موڑنے کی سمت میں لچک کاروں اور کھیلوں کی چیزوں کو حقیقت میں ٹکڑے ٹکڑے کر کے ، چپٹا ، منجمد ، بکھرے ہوئے ، کٹے ہوئے ، تلوار ، آگ پر چراغاں کیا جاسکتا ہے (اور اس کے بعد کرکرا میں جل کر راکھ میں پڑ سکتا ہے) ، اور بہت کچھ۔ گیم ڈویلپر میگزین کے ایڈیٹر کرس ہیکر نے سیل ڈیمج کے کارٹون اسٹائل گرافکس کو “کمپیوٹر گیم فزکس کے لئے جدید ترین آرٹ” قرار دیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *