سیفون فلٹر: لوگن کا سایہ

سیفون فلٹر: لوگن کا سایہ

سیفون فلٹر: لوگن کا سایہ تیسرا فرد کا شوٹر اسٹیلتھ ویڈیو گیم ہے جو ایس سی ای بینڈ اسٹوڈیو کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور اسے سونی کمپیوٹر انٹرٹینمنٹ نے پلے اسٹیشن پورٹیبل اور پلے اسٹیشن 2 کے لئے شائع کیا ہے۔ یہ سیفن فلٹر سیریز کا چھٹا کھیل ہے۔

گیم پلے

لوگان کا شیڈو تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے۔ ہووکی طبیعیات کے ساتھ ، دشمنوں اور اشیاء سے فائرنگ اور گولی چلنے کے دوسرے ذرائع پر حقیقت پسندانہ رد عمل ظاہر ہوگا۔

لوگان کے شیڈو میں ہتھیاروں اور گیم پلے میکانکس کی خصوصیات ہے۔ ان میں کور سسٹم میں اضافے شامل ہیں جیسے ضمنی طور پر نقل و حرکت ، جھکاؤ ، اور رکاوٹوں اور کونوں کے آس پاس اندھی آگ ، ایک جدید مکلی نظام جو گیبی کو دشمنوں کو انسانی ڈھال ، پانی کے اندر لڑاکا ، اور دوسرے کرداروں کو کمانڈ کرنے کی صلاحیت کے طور پر استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ .

سیفون فلٹر: لوگن کا سایہ

پلاٹ

جب الجمیل دہشت گرد گروہ نے یو ایس ایس ماؤنٹ سینٹ ہیلنس پر حملہ کیا تو ، قومی انٹلیجنس نگرانی کمیٹی مخالفین کے قبضے سے قبل کارگو ہولڈ میں موجود خفیہ مواد کو محفوظ کرنے کے لئے ایجنسی پر انحصار کرے گی۔ این آئی او سی کے ڈائریکٹر رابرٹ کورڈیل نے گبی لوگن کو باور کرایا کہ وہ ان کا واحد آپشن ہیں ، لیکن ٹریسا لیپن کا کہنا ہے کہ یہ ایجنسی کے دائرہ اختیار سے باہر کی تفویض ہے۔ گیبی ، ویسے بھی جانے پر اتفاق کرتا ہے ، ایک موقع پر ، دہشت گرد رہنما غسان البطر کو روکنے کا موقع ملا ، جو ایک شامی تھا جسے اس نے تقریبا a ایک سال قبل پکڑا تھا ، اور جس کے ساتھ اس کا معاملہ ہے۔

قبرص میں چھٹی پر اپنے ساتھی لیان زنگ کے ساتھ ، گیبی بحر ہند کی طرف روانہ ہوئے جہاں صومالی بحری قزاقوں کے ایک قبیلے نے وارسنگالا پروٹیکٹر کہا تھا۔ بٹار ان کی رہنمائی کر رہا ہے ، اور گیبے کو شبہ ہے کہ اس حملہ میں صرف قزاقی آپریشن ہی نہیں ہے۔ اسپیشل اوپس مواصلات میں مداخلت کرتے ہوئے ، پائلٹ علیما ہداد نے گابے کو انتباہ کیا کہ کارڈیل نے اسے سب کچھ نہیں بتایا ، اور لوگان کو ہولڈ فائیو کے مندرجات کا احساس ہوا ، یہ بھی نیوی کے لئے ایک راز ہے ، بٹار کا بنیادی ہدف ہے۔

سینٹ ہیلنس کے مواصلاتی ڈش سے ایک لنک قائم کرتے ہوئے ، علیما لوگن کو نکالنے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن اس کا ہیلی کاپٹر گرا دیا گیا ہے۔ گابے کی کوششوں کے باوجود ، اس کی موت ہوگئی۔ مایوس اور مشتعل ، گیبی نے سینٹ ہیلنس سے چوری شدہ سامان لے جانے والی سمندری ڈاکو کشتیاں تباہ کردیں اور تباہ شدہ مین ہل کے ذریعے جہاز میں دوبارہ داخل ہوگئیں۔ تاہم ، بٹار پہلے ہی ہولڈ فائیو کے اندر کارگو چوری کر چکا ہے ، جسے این آئی او سی کوریئر بھیجتا ہے۔

سیفون فلٹر: لوگن کا سایہ

جب گیبی پل پر پہنچے تو ، پانچویں بیڑے والے ارلیگ برک کلاس تباہ کن افراد نے پہلے ہی اپنے جہاز کو ٹکرانے کے لئے کروز میزائل لانچ کرنا شروع کردیئے ہیں۔ وہ بٹار کو فرار ہونے سے روکنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن دہشتگرد فہد تمیر نے اس سے کنارہ کشی اختیار کرلی۔ گابھی فہد کو مار ڈالی اور جہاز سے ڈوبنے سے پہلے ہی فرار ہوگیا۔ ایجنسی میں اس کی واپسی میں مزید پیچیدگیاں پیدا ہوئیں جب کارڈیل نے ذکر کیا کہ لیان قبرص میں “کبھی نہیں” تھا ، اور وہ غیر ملکی سرزمین میں ، ایک چینی شخص کے ساتھ اس کی تصاویر تیار کرتا ہے۔ کارڈیل کے نقطہ نظر سے ، لیان ایک عیب دار یا ڈبل ​​ایجنٹ ہونے کے ناطے ، ایجنسی سے سمجھوتہ کیا جائے گا ، اور این آئی او سی نے آئی پی سی اے کو معطل کردیا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *