روڈ کِل ویڈیو گیم

روڈ کِل ویڈیو گیم

روڈ کِل ویڈیو گیم ایک اوپن ورلڈ ایکشن ایڈونچر ویڈیو گیم ہے جو ٹرمینل ریئلٹی کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور مڈ وے گیمز کے ذریعہ 2003 میں شائع ہوا تھا۔ اس کھیل کو مڈوے نے “مشن پر مبنی لڑاکا ڈرائیونگ گیم جو بعد کی دنیا میں مرتب کیا گیا ہے” کے طور پر بیان کیا ہے۔

گیم پلے

روڈ کِل ایک گاڑیاں لڑاکا کھیل ہے ، اور اس کا گیم پلے مروت پر مبنی اسٹوری لائن اور ایسے عناصر کے ساتھ ملتا ہے جو گرینڈ چوری آٹو سیریز سے ملتے جلتے ہیں۔

کھلاڑی کے کردار نے ایک امپروائزڈ جنگی گاڑی کا کنٹرول سنبھال لیا ہے ، گیم کی کہانی کے ذریعہ ترقی کے لئے مختلف مشن انجام دیتا ہے ، آزاد گھومنے کا اختیار رکھتا ہے اور وہ اپنے جرائم پیشہ افراد کو بڑھانے کے ل certain کچھ اقدامات کرنے کا اہل ہے ، جیسے حریف گروہوں پر حملہ کرنا ، تباہ کرنا دشمن کی گاڑیاں یا شہر میں تباہی پیدا کرنا۔

کھلاڑی منتخب کرنے کے لئے صرف ایک ہی گاڑی سے شروع ہوتا ہے ، حالانکہ کھیل کو آگے بڑھنے کے ساتھ ہی مزید گاڑیاں کھلا جاسکتی ہیں ، یا تو کچھ مشنوں کو مکمل کرکے یا کسی مقتول کے شکار میں حصہ لے کر۔ بعد از مابعد کی ترتیب کو فٹ کرنے کے لئے ، زیادہ تر گاڑیاں بہت زیادہ ترمیم کی جاتی ہیں اور 1970 کی دہائی کی پٹھوں کی کاریں ، ایس یو وی ، پک اپ ٹرک اور وینوں کو بڑی حد تک تبدیل کیا جاتا ہے۔ یہ سبھی سامنے میں 7.62 ملی میٹر مشین گنوں اور پیٹھ میں ایک سوار .50 بی ایم جی گن برج سے لیس ہیں ، جو کمپیوٹر کے زیر کنٹرول مسافر چلاتے ہیں۔ اضافی ہتھیار ، جیسے آر پی جی ، گائڈڈ میزائل ، سنائپر رائفلیں اور مختلف دھماکہ خیز مواد ، محدود گولہ بارود کے ساتھ پورے کھیل میں حاصل یا خریدا جاسکتا ہے۔ کئی مشنوں میں ، کھلاڑی کو دشمنوں پر حملہ کرنے کے ل to برج بندوق کو قابو کرنے کی ضرورت ہوتی ہے جب کہ اس کے ارد گرد چلتے ہیں۔

روڈ کِل ویڈیو گیم

کھیل کا بنیادی مقصد “صفوں” کی شکل میں کھلاڑی کی مجرمانہ ساکھ میں اضافہ کرنا ہے۔ حریف گروہوں کو مار ڈالنے یا حملہ کرنے ، گاڑیاں تباہ کرنے اور اسٹریٹ ریسنگ کے ذریعے مجرمانہ درجات کو حاصل کیا جاسکتا ہے۔

اس کھیل میں شہر کے تین مختلف جزیرے شامل ہیں ، اور ہر جزیرے کا اپنا مالک ہے ، جس کو اگلے جزیرے کو کھولنے اور کہانی کی لکیر سے آگے بڑھنے کے لئے کھلاڑی ون آن ون لڑائی میں مصروف رہتا ہے۔ باس کا مقابلہ کرنے کے لئے ، کھلاڑی کو اسٹوری لائن مشنز اور دیگر کرداروں کے ذریعہ دی جانے والی ملازمتوں کو مکمل کرنا ہوگا ، جن میں سے بیشتر گینگ لیڈر ہیں۔ اسٹوری لائن مشن مختلف تخصیصات ، اسلحہ اور گاڑیاں بھی غیر مقفل کردیں گے۔

کچھ مشنوں یا ضمنی ملازمتوں کی تکمیل پر ، کھلاڑی اپ گریڈ خرید سکتا ہے۔ اپ گریڈ کسی بھی گاڑی کو اپنی کارکردگی بہتر بنانے ، گولہ بارود کی گنجائش میں اضافے ، یا دشمن کے حملوں سے بہتر تحفظ کے ل arm بکتر شامل کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ پیسوں کے بدلے ، “دکانوں” کے نام سے خصوصی گیراجوں کا دورہ کرکے اپ گریڈ حاصل کیا جاسکتا ہے۔

جیسے جیسے کھیل ترقی کرتا ہے ، کھلاڑی کھلا اور زیادہ اسلحہ اور گاڑیاں حاصل کرتا ہے۔ کھلا رکھی گاڑیوں کو پلیئر کے گیراج میں حاصل کیا جاسکتا ہے ، اور شہر میں یا گیراج کے سامنے مختلف مقامات پر نئے ہتھیار پھیل جاتے ہیں۔ گاڑیاں دو قسموں میں آتی ہیں۔ عام اور گینگ سے وابستہ گینگ سے وابستہ کاریں زیادہ تر ان کے روشن رنگوں سے ممتاز ہوتی ہیں اور عام کاروں کے مقابلے میں زیادہ حسب ضرورت دکھائی دیتی ہیں۔

روڈ کِل ویڈیو گیم

گینگ سے وابستہ گاڑی چلانے سے ایک مخصوص مخالف گروہ دشمنی کا سبب بن جاتا ہے اور جب تک کہ وہ ان کے علاقے سے فرار نہیں ہوتا ہے اس وقت تک کھلاڑی پر نظروں پر حملہ ہوتا ہے۔ اسی طرح ، قانون نافذ کرنے والی گاڑی کو چلانے سے پورے شہر میں تمام گروہ حملہ آور ہوجائیں گے اور فلم کا مرکزی کردار کو مارنے کی کوشش کریں گے ، جس سے اس کھیل کو مزید مشکلات کا سامنا کرنا پڑے گا۔ اس کے علاوہ ، اس گیم میں “فسادات” کی سطح بھی موجود ہے جو پولیس اور دشمن گروہوں کی تعداد کا تعین کرتی ہے جو کھلاڑی کا پیچھا کرتی ہے۔ جب فساد کی سطح زیادہ سے زیادہ ہوجائے تو ، کھلاڑی خود بخود “بقا” مشن میں داخل ہوجاتا ہے۔ جہاں پولیس اور حریف گروہ دونوں کے حملوں سے بچنا اور بچنا ہے۔ پولیس کی گاڑیاں تباہ کرکے اور سڑک پر قریبی پولیس افسران کو ہلاک کر کے کہا جاسکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *