ایلینس بمقابلہ شکاری 2010 ویڈیو گیم

ایلینس بمقابلہ شکاری 2010 ویڈیو گیم

ایلینس بمقابلہ شکاری 2010 ویڈیو گیم کا پہلا شخص شوٹر ویڈیو گیم ہے جو بغاوت ڈویلپمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے ، 1994 میں اٹاری جیگوار گیم اور 1999 مائیکرو سافٹ ونڈوز گیم کے پیچھے کی ٹیم ہے اور مائیکرو سافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 3 اور ایکس باکس 360 کے لئے سیگا کے ذریعہ شائع کی گئی ہے۔ یہ گیم نہیں ہے پچھلے گیم ایلینز بمقابلہ پریڈیٹر 2 کا ایک سیکوئل ، لیکن ایلین بمقابلہ پریڈیٹر فرنچائز پر مبنی ایک ریبوٹ ، ایلین فرنچائز کے حامل کرداروں اور مخلوقات کا ایک مجموعہ اور شکاری فرنچائز۔ اس کھیل میں دو زندہ ایکشن فلموں کے عناصر بھی شامل ہیں ، ایلین بمقابلہ پریڈیٹر (2004) اور ایلینس بمقابلہ پریڈیٹر: ریکوئم (2007)۔

گیم پلے

اس کھیل میں تین مہمات ہیں ، ہر ایک نسل / گروہ (نوآبادیاتی میرینز ، غیر ملکی ، اور شکاریوں) کے لئے ، جو انفرادی پلاٹ اور گیم پلے کے لحاظ سے الگ ہے ، ایک ہی عمدہ کہانی کی تشکیل کرتی ہے۔ مہم کے طریقوں کی کہانی کے بعد کھیل کا ایک سے زیادہ پلیئر آتا ہے۔ کھیل کے اس ملٹی پلیئر سیکشن میں ، کھلاڑی مختلف کھیلوں میں مختلف طریقوں سے سامنا کرتے ہیں۔

ایلینس بمقابلہ شکاری 2010 ویڈیو گیم

شکاری

جیسا کہ فلموں میں ، پریڈیٹر اپنے شکار کو ٹریٹوپس کی حفاظت سے روکنا پسند کرتا ہے اور گیم پلے اس کی عکاسی کرتا ہے ، کھلاڑی “فوکس جمپنگ” گیم میکینک کی مدد سے برانچ سے برانچ میں خود بخود اچھلتا ہے۔ پریڈیٹر کے پاس مختلف نقطہ نظر ہیں ، جو فلموں میں تھرمل امیجنگ اسکینر کی حیثیت سے سب سے زیادہ پہچانتے ہیں ، لیکن کھلاڑی کے پاس ایلینز کو نمایاں کرنے کے ل vision مختلف وژن موڈس بھی موجود ہیں (صرف ایک ماسک کے ذریعہ جو کھلاڑی کھیل میں کھیلتا ہے) اور عام طور پر دنیا کو دیکھنے کے ل for . مثال کے طور پر ، ہیٹ ویژن موڈ پلیئر کو میرینز کو بہت واضح طور پر دیکھنے کی اجازت دیتا ہے ، جبکہ یہ غیر ملکیوں کو قریب پوشیدہ بنا دیتا ہے۔ ایلین ویژن ریورس میں کام کرتا ہے ، اور غیر ملکی کو واضح طور پر ظاہر ہوتا ہے اور میرینز تقریبا پوشیدہ ہوتی ہیں۔ باقاعدہ نقطہ نظر سے ماحول اور دوسرے شکاریوں کو سابقہ ​​دو نظاروں سے بہتر طور پر دیکھنے کی اجازت ملتی ہے ، جس سے دو یا تینوں پرجاتیوں کے مابین لڑائیاں کھلاڑی کو اپنے خطرے کی بنیاد پر دشمنوں کو ترجیح دینے کے لئے ایک حکمت عملی کی گھڑیاں بن جاتی ہیں۔

پریڈیٹر کا گیم پلے اوسط پہلے شخص کے شوٹر سے زیادہ اسٹیلتھ اور حکمت عملی پر مبنی ہے۔ کھلاڑی کو غیر ملکی کے بارے میں آگاہ کرنا ہوگا ، جو کسی پریڈیٹر کے کلیکنگ ڈیوائس کے ذریعہ دیکھنے کی صلاحیت رکھتے ہیں ، جو کسی درخت پر چڑھ سکتے ہیں اور نیچے سے حملہ کرسکتے ہیں اور ساتھ ہی اس بات کا بھی خیال رکھتے ہیں کہ بحری جہاز کے ہتھیاروں کی طرح خود کو بہت جلد بحری جہاز کے سامنے نہ ظاہر کریں۔ شکاری کے مقابلے میں اعداد میچ سے زیادہ ہیں۔ طویل فاصلے تک ہتھیاروں کے ل the ، شکاری ایک گلائیو نما ڈسک اور کمبی اسٹک (یا نیزہ پھینکنے) کے علاوہ کندھے سے لگے پلازما توپ کا استعمال کرسکتا ہے۔ قریبی فاصلے سے لڑائی کے لئے ، شکاری کے ہاتھوں میں چار پیچھے ہٹنے والی کلائی ہیں

ایلینس بمقابلہ شکاری 2010 ویڈیو گیم

کلائی بلیڈ پیشی کو ان فلموں کی اجازت دیتے ہیں جن میں شکاریوں نے شکست خوردہ دشمنوں سے شکار میں اپنی طاقت کا مظاہرہ کرنے کے لئے ٹرافی ، عام طور پر کھوپڑی ، ان فلموں کی منظوری دی تھی۔ او ایکس ایم نے ٹرافی کِل میکینک کو “حیرت انگیز طور پر متشدد” قرار دیا ہے اور ریاستہائے متحدہ میں صرف بالغوں کی درجہ بندی سے بچنے کے لئے جزوی طور پر یہ سنسر کیا گیا ہے کیونکہ یہ حالیہ کھیلوں کے مقابلے میں “کئی اقدامات زیادہ گرافک” تھا۔ اس میں متعدد متحرک تصاویر موجود ہیں ، ان میں سے ایک “گھبرایا ہوا” سمندری راستہ اپنے گلے سے اسکرین کے مرکز میں گھسیٹا گیا ہے ، جسے شکاری پھر “کسی کو کچی اجوائن میں کاٹنے” کی آواز کے ساتھ آسانی سے اچھالتا ہے۔ گردن ٹوٹ گئی ، شکاری سمندری غذا کو گھماتا ہے ، جس میں ریڑھ کی ہڈی کا ایک “نمایاں حصہ” ہوتا ہے۔ اس کے بعد بھی ، سمندری تھوڑی مدت کے لئے ابھی بھی زندہ ہے ، “اس کی آخری دم سے خون بہہ رہا ہے ، اس کی ٹھوڑی کے نیچے ورٹیربل کالم کو چمکانے کے سوا کچھ نہیں۔”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *