اونیموشا 3: ڈیمن محاصرہ

اونیموشا 3: ڈیمن محاصرہ

اونیموشا 3: ڈیمن محاصرہ ، جاپان اور یورپ میں اونیموشا 3  کے نام سے جاری کیا گیا ، ایک ایکشن ایڈونچر گیم ہے جسے کیپکام نے تیار کیا اور شائع کیا۔ یہ اونیموشا سیریز کا تیسرا کھیل ہے اور اسے 27 اپریل 2004 کو پلے اسٹیشن 2 کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ بعد میں اسے 8 دسمبر 2005 کو ونڈوز میں پورٹ کیا گیا تھا۔ اس کہانی کا مرکز واپس آنے والے ہیرو ، تلوار باز ہیڈیمیسو سمانوسوکے اکیچی ہے ، جو اس میں ہیں اس نے اپنے ناموس ، نوبونگا اوڈا کو شکست دینے کی جدوجہد کی ، جو جاپان کو فتح کرنے کے خواہشمند اپنے شیطانوں کی فوج جنما کے نام سے جانا جاتا ہے۔ تاہم ، سامانوسوک نے مستقبل میں جیک بلینک نامی ایک فرانسیسی افسر کے ساتھ جگہیں تبدیل کیں ، اور نوبونگا اور جینما سے چھٹکارا پانے کے لئے دونوں کو اپنی نئی دنیا کے مطابق اپنانا ہوگا۔

اونیموشا 3: ڈیمن محاصرہ

یہ کھیل فرنچائز میں پچھلے کھیلوں کے عناصر کو برقرار رکھتا ہے جس میں دشمنوں سے لڑنے اور اسلحہ سازی کو بڑھانے کے ل their ان کی توانائی جذب کرنے کے لئے متعدد خصوصی ہتھیاروں کا استعمال شامل ہے۔ اس بار یہ کھلاڑی بنیادی طور پر سمانوسوک اور جیک دونوں کو الگ الگ منظرناموں میں کنٹرول کرتا ہے۔ دونوں پہیلیاں حل کرنے کے ل items اشیاء کا تبادلہ کرنے کے قابل ہیں۔ اس کھیل سے ترقی پلے اسٹیشن 2 کی ریلیز کے بعد شروع ہوئی جس سے ٹیم کو تھری ڈی انجن پر 3D بیک گراؤنڈ ڈیزائن کرنے کی اجازت ملی۔ مغربی منڈی میں اپیل کرنے کے لئے ، اس ٹیم نے پیرس میں یہ کھیل ترتیب دیا اور جیکس کی تصویر کشی کے لئے فرانسیسی اداکار جین رینو کا انتخاب کیا۔ [1]

عام طور پر ویڈیو گیمز کے لئے مطبوعات کے ذریعہ اونیموشا 3 کو خوب پذیرائی ملی ہے۔ مصنفین کی بیشتر تعریفیں بہتر کنٹرولوں اور تھری ڈی انجن کے استعمال پر مرکوز تھیں جنہوں نے بالترتیب بہتر لڑاکا اور انداز نگاری کی اجازت دی۔ اس کھیل نے مئی 2008 تک 1.5 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت کرکے اچھی فروخت کی۔

گیم پلے

اونیموشا 3 پہلے سے مہیا کیے گئے پس منظر کی بجائے حقیقی وقت کے ماحول میں کھیلا جاتا ہے ، حالانکہ کیمرا اب بھی کمپیوٹر کے ذریعہ کنٹرول کیا جاتا ہے۔ جدید دور کے پیرس میں سمانوسوکی لڑائی اور جاگیردارانہ جاپان میں لڑنے والے جیک کے درمیان گیم پلے متبادل۔ سمانوسوکے قریبی رینج والے ہتھیاروں کا استعمال کرتے ہوئے لڑتے ہیں ، جبکہ جیک توانائی کا وہپ استعمال کرتے ہیں ، جو کچھ جگہوں پر بھی فرق کو ختم کرنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ جبکہ سمانوسوک جیک کی طرح جھولی نہیں لے سکتے وہ دور دراز کے حملے کرنے کے لئے کمان استعمال کرنے کے قابل ہیں۔ دونوں ہی کرداروں میں دفاعی ہنر بھی ہے جس کو عیسن کہا جاتا ہے جو دشمن کو اس کے حملے سے رابطے کرنے سے قبل ہی حملہ کرکے ایک دشمن کو فوری طور پر ہلاک کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

اونیموشا 3: ڈیمن محاصرہ

سمانوسوک اور جیکس ابتدائی ہتھیار حاصل کرسکتے ہیں ، اپنے لڑائی کے انداز کو تبدیل کرسکتے ہیں اور جادوئی حملوں تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔ دشمنوں کو شکست دینے سے روحیں حاصل ہوجاتی ہیں ، جو جذب ہونے پر صحت اور جادو کی بحالی ہوسکتی ہیں ، گولہ بارود اور صحت کی اشیا کی خریداری کے ل currency کرنسی کے طور پر استعمال ہوسکتی ہیں ، اور سمانوسوک یا جیکس کو تھوڑی دیر کے لئے زیادہ طاقتور اونیموشا ریاست میں داخل ہونے دیں گے۔ [2] اگر کھلاڑی کھیل کے دوران کچھ چیزیں جمع کرتا ہے اور اسے مکمل کرتا ہے تو ، سمانوسوک اگلے کھیل میں پہلے کھیل سے اپنے ہتھیاروں کا استعمال کرسکیں گے۔ مختلف پراپرٹیز والے آرمر کھیل میں حاصل کیے جاسکتے ہیں لیکن ان کو کام کرنے کے ل some کچھ اشیاء کی ضرورت ہوتی ہے۔

کہانی کے کچھ حصوں کے دوران ، کھلاڑیوں کو مشیل پر بھی قابو پالیا جاتا ہے ، جو آتشیں اسلحے پر انحصار کرتا ہے۔ ایک اور منیگیم کھلاڑیوں کو لانس فائٹر ہیہا ہیرو پر کنٹرول فراہم کرتا ہے۔ سمانوسوک اور جیک کے برعکس ، ہیہاچھیرو اور مشیل کے پاس اپ گریڈ قابل ہتھیار نہیں ہیں اور وہ اونی وضع میں داخل نہیں ہوسکتے ہیں۔ [3]

اس کھیل میں نیا پہیلیاں حل کرتے وقت ٹائم ٹریول پر مرکوز ہے۔ مثال کے طور پر ، اگر اس وقت سامانوسوک ایک ایسے دروازے کے سامنے آجائے جو کھولنے کے لئے مرجھا گیا ہو تو ، جیکس کو ماضی میں دروازہ کھولنے کی ضرورت ہوگی تاکہ وہ سمانوسوک کی ترقی کے لئے کھلا رہے۔ سامانوسوک موجودہ وقت میں جو کام کرتا ہے اس سے ماضی کی چیزوں پر کوئی اثر نہیں پڑے گا۔ [4] تاہم ، اکو کچھ اشیاء کو دونوں ٹائم لائنوں کے درمیان منتقل کرنے کے قابل ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *