اونیموشا 2: سامرای کا مقدر

اونیموشا 2: سامرای کا مقدر

اونیموشا 2: سامرای کا مقدر مقصود ، جو جاپان میں اونیموشا 2 کے نام سے جاری کی گئی ہے ، ایک ایکشن ایڈونچر گیم ہے جسے کیپ کام نے پلے اسٹیشن 2 کے لئے تیار کیا اور جاری کیا گیا ، یہ ویڈیو گیمز کی اونیموشا سیریز کی دوسری قسط ہے جس میں جاری کیا گیا ہے۔ مارچ 2002. قرون وسطی کے جاپان میں قائم ، یہ پلاٹ ایک نئے مرکزی کردار جوبی یگیو کے گرد گھوم رہا ہے ، جو انتقام کی تلاش میں ہے جب وہ نوبونگا اوڈا کی قیادت میں شیطان فوج سے لڑتا ہے ، جس نے یاگیو قبیلے کو ختم کرنے والا ایک بدصورت جنگجو تھا۔ اس کی جستجو کے دوران ، جویبی کو اپنے اونثی ورثے کا پتہ چل گیا جو اسے بدروحوں کو مارنے کا اختیار دیتا ہے اور وہ نئے اتحادیوں سے ملتا ہے جو نوبونگا کو بھی شکست دینا چاہتے ہیں۔

اونیموشا 2: سامرای کا مقدر

کھیل اپنے پیشرو کے ایکشن عناصر کو برقرار رکھتا ہے جیسے متعدد خصوصی ہتھیاروں کے استعمال کو جو دشمنوں کو شکست دے کر بہتر بنا سکتے ہیں۔ مرکزی کردار کے علاوہ ، کھیل میں چار کھیلنے کے قابل ذیلی حرف ہیں ، جن میں سے ہر ایک کہانی کا حصہ ہے۔ کھلاڑی کے اعمال سے طے ہوتا ہے کہ کون کون سے کردار اس کی جستجو میں جویبی کی مدد کرنے کا فیصلہ کریں گے۔ کھیل کو ایک بڑی گہرائی دینے اور کھیل کے ساہسک کے احساس کو بڑھانے کے لئے کیپکام عملے نے ان کرداروں کو شامل کیا تھا۔

ویڈیو گیمز کے اشاعت عام طور پر اپنے پیشرو سے ایکشن عنصر رکھنے اور نئے گیم پلے عناصر شامل کرنے پر اونیموشا 2 کی تعریف کرتے ہیں۔

گیم پلے

سامراا کی تقدیر میں ایک کنٹرول اسکیم شامل ہے جس میں کیپ کام کے ذریعہ شائع ہونے والے بہت سے بقا کے ہارر کھیلوں میں پایا گیا ہے ، خاص طور پر رہائشی بدی۔ دیگر مماثلتوں میں کھلی سطح پر گیم پلے ، صحت کو بحال کرنے کے لئے جڑی بوٹیوں اور دوائیوں کا استعمال اور پہیلیاں شامل کرنا شامل ہیں جن کو ترقی کے ل solved حل کیا جانا چاہئے۔ جنما کے نام سے مشہور دشمن شیطان بیشتر علاقوں میں آباد ہیں ، اور وہ جیبی پر حملہ کرکے ان کا پیچھا کریں گے۔ جویبی پورے کھیل میں مختصر اور دور دراز ہتھیاروں کی ایک قسم کو جمع کرتا ہے ، جس میں ایک دخش اور ایک میچ لاک رائفل بھی شامل ہے۔ جویبی عنصر پر مبنی ہتھیاروں کو بچانے کے ذریعے جادو کا استعمال کرنے میں اہل ہے۔ جب ان ہتھیاروں کو استعمال کرتے وقت ، جوبی کسی بھی وقت مضبوط ابتدائی حملہ کرسکتا ہے۔

اونیموشا 2: سامرای کا مقدر

بٹن میشنگ کی حوصلہ شکنی کرنے کے لئے ، کھلاڑی کو جینما پر “آئسن” سے ٹکرانے کا مظاہرہ کرنے پر نوازا گیا۔ اسین اس وقت ہوتا ہے جب کھلاڑی اس وقت حملے کا آغاز کرتا ہے جب دشمن آگے آنے میں ہوتا ہے۔ اگر یہ اقدام کامیاب رہا تو ایک روشن فلیش پیش آئے گا ، اور ہدف دشمن فوری طور پر ہلاک ہوجائے گا۔ اگر جینما کا ایک گروہ جویبی کو گھیرے میں لے جاتا ہے تو ، وہ پورے گروپ کو ماتم کرنے کے ساتھ ساتھ ، کئی ایسن ہٹ مل کر سلسلہ بندی کر سکے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *